Vad tycker kunderna?
Här nedan ser du några omdömen från våra kunder. Vill du lämna en recension, kontakta mig via mail så lägger jag upp den så fort som möjligt.
“Astrevlig tjej, superfina naglar och bra hållbarhet!!”
- Jessie W.
“Gjorde förlängning hos Nova & wow vad duktig hon är! Fick en så bra upplevelse. 5/5!”
- Amanda M.
“Otroligt fina och prisvärda naglar hos en otroligt gullig tjej. Håller superbra!!!”
- Tyra S.
“Supersnäll tjej som gör naglarna på ett professionellt sätt och är väldigt noggrann!”
- Myra S.
“Så snäll tjej som är sååå försiktig med dina naglar!!”
- Matilda K.
“Nova är väldigt duktig och väldigt noggrann. Jag uppskattar också att hon låter en babbla på! Jag är supernöjd, tack snälla!”
- Ida A.